dinsdag 1 augustus 2017

Met angst en beven...

Ze staan er klaar voor: nog een paar weekjes te gaan en dan...

Na het ja-woord (en de bubbelende drankjes en de zoete hap - geen bruidstaart), als de volwassenen saai gaan zitten kletsen mogen de kinderen zich gaan uitleven op dit bruidspaar. Geblinddoekt met grote stokken. Tot ze uit elkaar barsten en de snoepjes en wie weet rommelcadeautjes(*) er uit vliegen.

Geweld stimuleren? Eh, tja. Kleur- smaak- geurstoffen en suikers? Eh, wie weet. Ik probeer het te beperken. Consuminderen en milieuvriendelijk bezig zijn? Eh, nee. 

Maar het is wel leuk!

(En leerzaam, want ze moeten de troep achteraf zelf opruimen...)

(*) Wie heeft er nog een tip wat betreft de vulling? Liefst voorverpakt snoep ivm hygiëne, niet al te veel suikers en kleurstoffen om de andere moeders blij te maken (omdat hun kinderen daar naar zeggen net iets té hyper blij van worden). Niet te duur en geschikt voor 6 tot 14 jarigen...



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Maar wat erin moet ik kan het je niet zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleine cadeautjes van de a.c.tion: gummetje, gekleurde pennen, schrijfboekjes, enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat léuk! Maar helaas, geen idee over de vulling, daar ben ik een beetje uit en kom niet verder dan doosjes krentjes.
    Al is een bruidstaart óók niet te versmaden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pinata's! Zijn ze van de Xenos? Volgens mij heb ik ze daar wel eens gezien. Lollie's zijn meestal ook verpakt. En haribo zakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!
    En wat ik al las; misschien kleine aardigheidjes van die winkel?
    Of de ouders vragen om geschikt snoep wat hun kind wél mag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooo het begint er nu echt van te komen...
    Thematische snoep zou leuk zijn. Hartjes. Van die zachte rood/witte of die harde hartjes. Gesuikerde amandelen horen geloof ik ook bij het bruiloftsfeest. Maar dan moet je wel alles zelf verpakken. Of ergens online bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?