woensdag 9 augustus 2017

Leuk! Wipe-Out met de kinderen

Zoals gezegd, er zitten ook dagen bij dat het wél lekker loopt. Zo gingen we maandag naar Wipe-Out beach in Zoelen. Een idee van dochter - gezien op internet - en de broers vonden het direct meer dan geweldig.  

(Foto: Wipe-Out Kids Zoelen)

Oudste keek al samen met paps naar het programma Wipe-out toen hij nog een ukkie was, en raakte zeer geinspireerd. De jongens, en met name oudste, zijn wel van het klimmen en het springen. Lenig, soepel en sterk. Jammer dat ze verder niet echt iets willen met een sportclub of zo..

(Foto: Wipe-Out kids)
Het strandje bleek in het echt eigenlijk nog leuker dan wat we op internet hadden gezien. Behalve een plas met strand en zwemwater en lekker terrasje - ook al leuk - stond het terrein hier nog eens vol met speeltuig. Het was echt een kindvriendelijke versie van het Wipe-Out programma. De Sucker Punch, bouncing balls, de trampo-sweeper, grote glijbanen in het water, obstacle run... zelfs een stukje Expeditie Robinson met de evenwichtsproef en het paalhangen. De kinderen hebben lekker gespeeld en bewogen, mama hobbelde er met de camera ("nee mama, ik wil niet op de foto") er achteraan. Dat wil zeggen, tot ik ontdekte dat ze zich met zijn drie prima wisten te redden, ik alles gezien had en trek kreeg in een kopje koffie en even lekker in het zonnetje met mijn ogen dicht. 

(Foto: Beldert Beach Wipe Out Kids)

Het was een heerlijk dagje. Zon, strand, spelen, patatjes. Een dagje uit waar iedereen, de jongste én de pubers (en ik niet te vergeten) zich prima hebben vermaakt!  

3 opmerkingen:

  1. Hè da's dan weer een mooie tegenhanger voor de andere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk uitstapje, zeg! Jammer dat mijn kinderen inmiddels 'oud' zijn. Snel aan de kleinkinderen dan maar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd het idee in mijn achterhoofd. Lijkt me keitof. Voor de jongelui,niet voor mezelf uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat denk jij er van?