donderdag 31 augustus 2017

Een van de mooiste cadeautjes uit onverwachte hoek...

... kwam van een verre collega van de man de volgende mail. Ze was niet uitgenodigd omdat je nu eenmaal niet alle mensen uit dat enorme bedrijf kunt uitnodigen, maar het universum heeft soms een eigen wil, en zo komt van het een het ander. En juist daarom was dit een extra mooi cadeau, waar we het allebei niet helemaal droog bij hielden.


Once upon a time….. actually, it was last week on Thursday, a mommy (yup… me) went to a playdate with her child. As she chattered and sipped her cappuccino. She saw a lovely bride enter the room…..
This woman sparkled! She was happy and had this glow about her…. Like she had come home. Her dress was elegant, her hair and make-up,beautiful! We mommies stared at her, as did her groom…..

He did not take his eyes off her for one second. You could see his wish had come true, he married the love of his life!

Congrats on the wedding to your soulmate! 

Jullie zagen er prachtig uit tijdens de fotosessie in <xxx> ;)




Thanks, (voor mij) onbekende dame. (De man heeft haar in real life bedankt, hoorde ik). Een prachtig cadeau!

3 opmerkingen:

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...