maandag 17 juli 2017

Plogje

Wegens drukte (schoolvakantie, dus nog drukker dan anders...) even wat plaatjes ipv samenhangende tekst. 

De kapster is geweest en heeft me in de make-up gezet en mijn haar in een proefopstelling gedraaid. 
Hier en daar kan er nog wel een versiersel in (parels,  diamanten of desnoods een verse bloem) en aan de voorkant mag er nog wel een vlechtje bij om te voorkomen dat ik op Beatrix lijk, maar de achterkant lijkt wel oke. Wie stemt er mee: de lange of de korte variant?



Het leek wel of we op vakantie waren, ergens in een huisje! De kinderen na het avondeten bijna niet meer teruggezien. (Na heel goed zoeken zag ik een slipper op een meter of 5 boven de grond...)



En even lekker chillen met zijn drie. Heerlijk om te zien. Wat er besproken wordt weet ik niet, dat moet ik geloof ik ook niet altijd willen weten... 


En ook de jongste zoon is er altijd graag bij. (Terwijl zijn zus liever binnen ligt te slapen...)




18 opmerkingen:

  1. Lang, prachtig en maakt jonger! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kort is chiquer, lang is natuurlijker. Maar je trouwt maar een keer, toch? Dus kort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, de korte is wel heel mooi en "bridal"! De lange past meer bij een bohemian jurk/stijl bruiloft, maar is dat je stijl? Ook vind ik m misschien wat jeugdig... 🙈 Hoewel je haar prachtig is!!
    Ik zou óók zeker het plaatje van voor/opzij mee laten tellen... maar ja, dat moet je dan zelf maar even bekijken
    ;)

    En heerlijk zo'n avond! Hier voelt het soms ook al als vakantie! (Laatste wk school).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allen omdat kort beter de dag door zal komen, lange krullen zakken makkelijk uit, zou ik voor kort kiezen maar je hebt inderdaad práchtig haar dat best lang gezien mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk te beslissen als je de voorkant niet kan zien :-) Ik vind ze allebei heel mooi... Als je zeker bent dat het korte de hele dag blijft zitten, zou ik ook voor de korte gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide prachtig. Maar zeker weten lang als je zulk mooi haar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de lange versie het mooist, maar dat is wel veel warmer dan de korte en die vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ze allebei erg mooi. Ik zou met warm weer voor de korte gaan en met wat frisser weer voor de lange :)

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben heel benieuwd wat je gaat kiezen uiteindelijk! Ik vind de korte erg mooi, maar ook erg klassiek. Mijn persoonlijke smaak zou de lange en lossere versie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, wat een mooie kapsels zeg! Ik vind de tweede het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi om je kids zo te zien. Sterkte met alle drukte!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!