maandag 19 juni 2017

Wedding deco (google er maar eens op)

Decoreren moeten jullie zelf doen, was de opdracht van de locatie. Neh, dachten we nog, we vinden alles best zoals het is, decoratie is niet aan ons besteed. Ik haat het om te versieren, en houd wel van strak en zo. Het is mooi genoeg hier. En heb nog een of andere gruwelijk tv programma in mijn hoofd waarbij de bride-to-be zich enorm druk maakte over de kleur die de stoelhoezen en strikken op de tafel moesten hebben? Waaaah! Niet! Niet! Niet! Gewoon een wit of metalen tuinstoeltje is prima!

Maar toen ging ik eens google-en en dan kom je toch wel leuke dingen tegen. Waar je hebberig van wordt, zeg maar. Zo'n wegwijzer, op de best lange weg naar de locatie toe? 

 

Of dan gelijk maar in Alice in Wonderland teaparty style? 



En dan natuurlijk niet te vergeten "We're al mad here", "Follow the white rabbit" en "Off with her head"...

Nu nog even kijken of ik nog net zo goed figuurzagen kan als toen ik 12 was...



Helium ballonnen? Een vet aangeklede snoeptafel voor de kinderen? Een loper? Mmmh. Ik denk nog even.


8 opmerkingen:

  1. Oeh ja ingewikkeld!!

    Trossen balonnen met een gewichtje onderaan zijn wel leuk en eenvoudig te "plaatsen"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn zo veel leuke dingen te vinden!
    Niet op Pinterest kijken, want dan ga je down the rabbit hole ;)

    Mocht je nog lantaarns willen, ik geloof dat ik nog een hele rits heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pinterest is de hemel! :-)

      Lantaarns zijn leuk, maar ons feest is net voor (of net na) zonsondergang afgelopen ben ik bang....

      Verwijderen
  3. Succes hoor!

    En zeg: wees 'ns lief en stuur me een scan van de uitnodiging. Niet dat ik dan denk dat ik mag komen hoor, maar ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet je gewoon doorspelen aar de familie, ben jij lekker snel klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe dat soort bordjes is leuk! Weet je al waar alles is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles op één locatie, dus dat maakt de deco wel eenvoudig! :-)

      Verwijderen
  6. Je krijgt ook maar een kans hè om het goed te doen...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Hoe kom je de donkere dagen voor kerst door?

De donkere dagen voor kerst zijn weer aangebroken, ik ben van de leg. Om zes uur, soms half zes klaarwakker en vol met plannen. Helaas slaap...