zaterdag 29 januari 2011

30 vragen - 12. De inhoud van mijn handtas vandaag

Vraag 12 van de 30 dagen challenge.Wat zit er in mijn handtas!
Een boeiende vraag. 

Allereerst, DIT is mijn handtas:


Eens even kijken wat daar in zit. 
Gewoon, de gebruikelijke rommel:
sleutels, lippenstift, een kurkentrekker,
2 euro, een ouderwetse gulden, 
een vieze luier, een voordeelpak
zakdoekjes, de heilige graal, een dooie mus. 

Oh.... en deze: 



Veel gezelliger dan pepperspray.

Goed dat ik hem er even uithaal trouwens. Hij moest een plasje.


19 opmerkingen:

  1. Kijk, jij weet hier zelfs nog iets leuks van te maken. Geinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eigenlijk alleen maar verbaasd wat je met die kurkentrekker moet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) hihihi leuke dingen heb je in je tas....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Klivia, Ja, en met die ouderwetse gulden...om nog maar te zwijgen over een vieze luier:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, als je een panter in je tas stopt, kun je een dooie mus verwachten...hahahaha...geweldig beschreven...
    Fijn weekend, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik trok ook even mijn wenkbrauwen op bij "de gebruikelijke dingen" in combinatie met "kurkentrekker".
    En nu ik de rest nog eens herlees... Jij bent een soort Mary Poppins! Ik mis alleen de vloerlamp nog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is tenminste nog eens een interessante inhoud! Ik vind de kleur van je tas trouwens erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan dat allemaal echt in je handtas? En dat vloerkleed herken ik precies. Zweeds?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. T is net sport billy met z'n tas die mammalien!
    :P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je wilt niet weten wat ik allemaal in mijn jaszakken weet op te bergen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahaha gezellig zo'n diertje in de tas...eh toch geen poepluier he...
    oh dat groen kleed heeft zoonlief ook op zijn kamer.. mijn jaszakken hebben meestal meer inhoud dan mijn tas...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik sluit me aan bij Irène - we hebben Mary Poppins ontdekt ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beter mee verlegen dan óm verlegen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahaha! Ik moet er serieus hardop om lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh! Als ik jou in de buurt heb ga ik zakkenrollen, ik weet het zeker: Die willik!

    Haha, maar wat een briljant idee voor de invulling van deze log, lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. #lol en daarom lees ik hier zo graag. je bent een heerlijk gek mens met een geweldig gevoel voor humor en weet dat leuk te brengen. vooral mee doorgaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat maar horen!

Waar ik blij van word

Vandaag ben ik jarig! Na het gezinsritueel van wakker zingen en felicitaties en cadeau´s op bed zijn man en kinders vertrokken naar werk en ...